جنبش زد فرا ماسنری

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از موعود ، در نگاه اول به همه چيز شبيه است الا مسجد . بعضي ها مي‌گويند قبل از اتمام كار گمان مي‌كرديم كليسا مي‌سازند. عده‌اي هم فكر مي‌كردند اين بنا سر در مترو است. هرچند برايشان سوال بوده كه چرا اينقدر بي‌سر و صدا دارند اينجا مترو مي‌زنند. بعضي‌هاي ديگر هم ...

خلاصه هيچ‌كس فكرش را نمي‌كرد روزي صداي اذان از اين ساختمان مثلثي به گوش برسد كه رسيد. درباره مسجدي واقع در سعادت آباد صحبت مي‌كنم؛ مسجدي به نام مسجد قدس.


 

با ديدن مسجد قدس اولين سوالي كه تمام ذهنم را پر كرد اين بود كه چرا اين مسجد گنبد ندارند؟ نمي‌دانم شايد مشكل از من بود كه نام مسجد، گنبد را در ذهنم تداعي ميكرد؟

خودم را قانع كردم كه به قول معروف دنيا را نبايد سخت گرفت. اين هم براي خودش ابتكاري است. حتما كلي فكر بكر،نيرو و هزينه به كار رفته تا اين بنا با اين عظمت و زيبايي (!) اين‌جا قد علم كند. حالا كه هر روز كليساهايي با فرم‌ها و اشكال مختلف ساخته مي شود ما مسلمين و بخصوص شيعيان چرا از قافله عقب بمانيم.
اما قضيه به همين‌جا ختم نشد.
نمي‌توانستم از اين حقيقت بگذرم كه " اولين چيزي كه نماي اين مسجد به ذهن تداعي مي‌كند، هرم‌هاي فراماسونري است."
 


قبلا شنيده بودم كه: فراماسونرها فوق‌العاده نمادگرا هستند و نمادهايشان در همه جاي دنيا ديده مي شود. فرقي نمي كند كجا هستي، در كشوري غربي يا كشوري مسلمان در خاورميانه، اگر كمي به اطرافت دقيق شوي ردپايي از نمادهاي ماسوني را مي‌بيني؛ از ابليسك و هرم گرفته تا پرگار و گونيا.
شنيده بودم كه هرم‌هاي فراماسونري در بازار مشهد صف كشيده‌اند!

 


 


شنيده بودم كه ورودي شهر شيراز ابليسك‌‌هاي سه‌گانه است. شنيده بودم كه ساختمان موسسه قوامين فراماسونري است.

 

شنيده بودم كه چشم شيطان در لوگوي شبكه خبر خودنمايي مي‌كند. شنيده بودم كه...آري! من همه اينها را شنيده بودم. عكسهاي‌شان را هم ديده بودم. حتي از هرم‌هاي اطراف حرم امام هم خبر داشتم.

اما اعتراف مي كنم كه ديدن مسجدي تا به اين حد فراماسونري برجا ميخكوبم كرد؛ نفوذ فراماسونري – اين جريان شيطاني – تا قلب خانه خدا آن هم در شيعه خانه اهل بيت!


 
سري به اينترنت زدم. كافي بود عبارت مساجد فراماسونري را در گوگل تايپ كنم تا كلي عكس و مطلب از مساجدي اينچنيني در جاي جاي كشورهاي اسلامي در برابرم ظاهر شود.

اتفاقا يكي از همين مساجد بسيار شبيه مسجد قدس بود: مسجد شاه فيصل در پاکستان که توسط شاه فیصل عربستان ساخته شده!
خلاصه هرچه بيشتر جستجو مي كردم متاسف‌تر و خجالت‌زده‌تر مي‌شدم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 17 آذر 1391برچسب:, توسط amin